Obóz sportowy Wisła 2018.

Tradycyjnie na początku wakacji zawodnicy UKS Trójka Górsk uczestniczyli w obozie sportowym, który tym razem odbył się w Wiśle w dniach 27 czerwca - 4 lipca. Codziennie odbywały się treningi piłki nożnej. Ponadto każdego dnia czekało na dzieci mnóstwo atrakcji. Kąpaliśmy się w aquaparku, zwiedzaliśmy skocznię Adama Małysza, Galerię trofeów Adama Małysza. Byliśmy na wycieczce Kolorową Ciuchcią, w czasie której poznawaliśmy okolice Wisły. Zwiedzaliśmy Zamek Rezydencję Prezydenta Mościckiego. Byliśmy nad wodospadem Czarne. Ostatniego dnia mieliśmy wycieczkę w góry. Weszliśmy na malowniczy szczyt o nazwie Ochodzita, z którego roztaczał się przepiękny widok. Odwiedziliśmy też w Bacówkę i Kurną Chatę, gdzie poznawaliśmy codzienne życie pasterzy i rolników. Zaprzyjaźniliśmy się z grupą młodzieży z parafii Palotynów w Radomiu, z którymi codziennie graliśmy w piłkę a na koniec mieliśmy wspólne ognisko. Obóz odbył się dzięki wsparciu finansowemu Gminy Zławieś Wielka i Powiatu Toruńskiego, za co serdecznie dziękujemy.